Zajištění přímé podpory vzdělávání:
- identifikovat možné problémy žáků a navrhnout efektivní metody a strategie na zlepšení studijních výsledků žáka,
- individuální terapeutická činnost,
- korekční činnost (např. pohybová terapie),
- poradenství pro žáky (ohledně používání kompenzačních pomůcek, účinného učení),
- poradenství pro rodiče při řešení výchovných úkolů,
- poradenství pro učitele a vychovatele, především pak v oblasti edukace a řízení,
- podpora integračního (inkluzívního) procesu,
- integrace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami,
- péče o žáky s diagnostikovanými poruchami učení a chování,
- spolupráce na plánu pedagogické podpory v rámci I. stupně,
- individuální konzultace pro žáky, rodiče i pedagogy v oblasti speciálně-pedagogické péče.
Diagnostika učebních stylů žáka:
- poskytuje údaje o individuálních preferencích při učení
- o optimálním prostředí,
- činnostech při výuce,
- sociálních a motivačních faktorech,
- konkrétní doporučení pro intervenci.